18 Haziran 2014 Çarşamba

Gelişim

Merhabalar,

 Uzun bir aradan sonra tekrar yazmama sebep olan ve devam ettirmemi sağlayacak içinde bulunduğum durum hakkında bir kaç bir şey paylaşmak istiyorum.

 Öncelikle, Genom ve Kök Merkezi Biyoinformatik Staj'ına ilk geldiğim günden beri yüksek çalışma temposunda, tamamen bu tempoya yoğunlaşmış  pozitif öğrenmeye açık sevgili ekip arkadaşlarım ve bize liderlik eden saygıdeğer Ahmet Hocamız'a bana kattıkları enerji için teşekkür ederim. :)

 Buraya geldiğim ilk günden beri şaşırtıcı derecede yüksek tempoda doğru motivasyonla yapılması gerekenleri zamanında yapıp, hem eğlenmeye hem öğrenmeye vakit ayırmak çok güzel bir duygu.Özellikle kendini geliştirmeye ve dünya'ya bişeyler katmak isteyen değerli insanların tecrübelerini de zaman ayırarak sizinle paylaşmaları sizin için kolay bulunamayacak bir nimet.Yeni insanlar demek yeni fikirler ,yeni bakış açıları ,eksikleri görme gibi birçok avantaj sağlayan özellikleri içinde barındırıyor ve bence bunu iyi değerlendirmek gerekir.Eğer siz bu özellikleri kendinize katmayı bilirseniz ki bu da sizin özelliklerinizi başkalarına açıp katmaktan geçiyor ,o zaman siz kendinizi donatmaya başlıyorsunuz.Eğer bir şeyler öğrenmek isterseniz insanlardan beklemeden kendinizi geliştirmeniz gerekir. Kişisel gelişim hakkında fazla uzatıp sıkmak istemiyorum sizi :) 

 Son olarak her nasıl bir pozisyonda olursanız olun problem varsa çözüm bulursunuz önemli olan problem'e odaklanıp onu kavramanız bu da program yazmanızda size en çok öncü olacak ilke.Bunu bende yeni kavrıyorum ve size bir şeyler katacağına inanıyorum. Zamanla gelişen tecrübelerimi size aktarmaya devam edeceğim.Herhangi bir durumda bana mail atarak ulaşabilirsiniz.

Eğlenerek,öğrenerek,üreterek yaşamanız dileğiyle :)

Görüşmek üzere,

Ceyhun ERCAN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder